Hogyan segít az internetes marketingszakember vállalkozásodnak pénzt keresni és miért keresik sokan Bakó Krisztiánt?

Az internetes marketingszakember feladata, hogy segítse a céget az interneten keresztül ügyfeleket vonzani. 

Minél több promóciós eszközt tud választani egy marketingszakember, annál hatékonyabban tudja majd hirdetni egy vállalkozást. Bakó Krisztián marketing szakemberrel együtt kitaláljuk, milyen eszközöket használ egy online marketing szakember, milyen feladatokat lát el.

Ki az az internetes marketingszakember?

Ki az az internetes marketingszakember?

Mindenki, aki használta az internetet, látott már hirdetéseket a keresőben, a közösségi médiában és más oldalakon. Néha véletlenszerűen jelennek meg a hirdetések: a férfiaknak, nőknek megjelenő kozmetikumok, a meddőséggel küzdő nők számára, alvászavar problémákra stb;.

Egy internetes marketingszakember csak arról gondoskodik, hogy az internetes hirdetést/megjelenést a megfelelő emberek lássák, és ez pénzt hozzon a vállalkozásnak. Tudja, hogyan állíthat be hirdetést a Google rendszerében, hogyan hozhatja a cég webhelyét az első helyre a Google találati listájában és fényes reklámszlogennel tud előállni.

Mit csinál pontosan egy internetes marketingszakember?

Üzleti célokat határoz meg, stratégiát dolgoz ki

A marketing munka megkezdése előtt a marketingszakembernek meg kell értenie a feladatokat: meg kell értenie, hogyan működik az ügyfél vállalkozása, kire irányul, mely termékeket a legkönnyebb és legjövedelmezőbb értékesíteni. Ez a megközelítés segít a megfelelő stratégia kialakításában.

Részletesen elemzi a célközönséget

A jó online marketingszakember nemcsak életkor, nem csupán hely szerint választja ki a vásárlókat, hanem megvizsgálja motivációikat, céljaikat és vágyaikat is – megpróbálja kitalálni, hogy az ügyfél valójában miért döntött egy adott termék vagy szolgáltatás megvásárlása mellett.

Promóciós ajánlatokkal készül

A marketinges feladata, hogy a célközönség „problémájába” bekerüljön, és termék formájában kínálja fel a megoldását.

Megérti a kontextuális és célzott hirdetések beállítását

A kontextus szerinti hirdetéseket a keresőmotorok jelenítik meg, és a keresési lekérdezésektől függően konfigurálják. Célzott reklám látható a közösségi oldalakon, bizonyos közönségcsoportokhoz igazodik.

Javítja a webhely teljesítményét

Javítja a webhely teljesítményét

Az internetes marketingszakember egyik feladata az oldalon történő vásárlások számának növelése. Ehhez tesztelhet egy másik címsort, átírhatja a cég előnyeit, vagy akár megváltoztathatja a gomb színét – számos tényező befolyásolja a vásárlási döntést.

Beállítja a folyamatokat

Mindezeket a feladatokat egy szakember nehezen tudja elvégezni, így egy szövegíró, SEO szakember tud csapatban dolgozni egy internetes marketingessel. Egy szövegíró segít weboldalt és reklámokat készíteni.

Milyen eszközöket használ egy internetes marketingszakember?

Minél több reklámeszközt ismer egy marketingszakember, annál több lehetősége van a promócióra. Nem szükséges minden eszköz tökéletes ismerete, de az alapvető funkciókkal kell dolgozni. A legfontosabb dolog egy hatékony eszköztár kiválasztása a promócióhoz.